reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Kopča

Marek Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Uhryznutý diaľkami" a cestovaním. Syn, brat, kamarát, miles Christi neustále a s radosťou krížom-krážom blúdiaci vo svojom a v našom svete, plnom ľudí, príbehov a zázrakov. Zoznam autorových rubrík:  Svet, v ktorom žijemeMôj svetNechajte ma snívaťO láskePútnikov denníkNevyjasnené príbehyŠport a hryPolitikaKorešpondenciaSúkromnéNezaradené

reklama

Politika

Prečo Raši straší?

Marek Kopča

Prečo Raši straší?

Porozumel som zamysleniu sa redakcie blogov SME.sk, že tu je azda až priveľa politiky. Hoci sa nadpis tohto článku javí ako politický, nie je to celkom tak. Len mám pocit, aký bežný bloger občas máva, že by som výnimočne mohol zareagovať na aktuálny spor medzi súkromnými zdravotnými poisťovňami a Asociáciou nemocníc Slovenska a najmä na vyjadrenia ministra zdravotníctva Richarda Rašiho, ktorý ma, ako poistenca súkromnej ZP Union, znepokojil sériou vyhlásení o možnom konci "mojej" poisťovne. O čo tu vlastne ide, pán minister?

  • 18. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 095x
  • 8
Kritika Ficovej vlády nie je vždy opodstatnená

Marek Kopča

Kritika Ficovej vlády nie je vždy opodstatnená

Od nástupu vlády vedenej premiérom Ficom uplynulo sto dní. Počas tohto obdobia sa na novú vládu sypalo množstvo kritiky – korektnej, oprávnenej a veľmi potrebnej. Vo viacerých prípadoch však médiá i kadejakí odborníci kritizovali Fica nie úplne objektívne a povedal by som, že často z princípu.

  • 13. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 032x
  • 49
reklama
SkryťZatvoriť reklamu