reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Kopča

Marek Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Uhryznutý diaľkami" a cestovaním. Syn, brat, kamarát, miles Christi neustále a s radosťou krížom-krážom blúdiaci vo svojom a v našom svete, plnom ľudí, príbehov a zázrakov. Zoznam autorových rubrík:  Svet, v ktorom žijemeMôj svetNechajte ma snívaťO láskePútnikov denníkNevyjasnené príbehyŠport a hryPolitikaKorešpondenciaSúkromnéNezaradené

reklama

O láske

Trištvrte na lásku

Marek Kopča

Trištvrte na lásku

Je pár hodín po polnoci a ja nedokážem zaspať. Zostávam naveky uväznený medzi neskorým večerom a skorým ránom. Záhadným spôsobom tuším, že pocit, ktorý práve prežívam, sa azda približuje tomu, aký sa ma zmocní, keď jedného dňa zbadám na konci tunela žiarivé svetlo. Môj svet je zrazu hore nohami. Vstúpila si doň Ty.

  • 10. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
Za spiacou princeznou v krajine za siedmimi horami

Marek Kopča

Za spiacou princeznou v krajine za siedmimi horami

Už niekoľko týždňov dávame s priateľkou prednosť knihe pred televíziou. Krváky a stupídne komédie sme jednoducho vymenili za čítanie rozprávok. Po horúcom kúpeli sa navlečieme do pyžama, zabalíme sa do deky a čítame. Raz čítam ja, inokedy ona. Navzájom sa sprevádzame po takmer zabudnutých kráľovstvách a krajinách za siedmimi moriami a horami, stretávame sa so zakliatymi princeznami a odvážnymi rytiermi, vydávame sa na dobrodružné cesty za zlatými jablkami či troma dračími perami.

  • 8. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
V zasneženom parku

Marek Kopča

V zasneženom parku

Je to už takmer desať rokov, keď som do kmeňa mladého duba vyryl naše iniciály. Dnes mám pocit, akoby to bolo len včera. Kmeň stromu po toľkých rokoch riadne zmocnel. Rovnako ako vo mne mocnie sila spomienok na onen deň, keď som Ťa po prvý raz pobozkal.

  • 3. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Sneží, mami...

Marek Kopča

Sneží, mami...

Nechať sa strhnúť melancholickými pocitmi pri pohľade na vločky snehu, ktoré nesmelo a splašene strmhlav padajú z neba na zem, je ošúchaným klišé. Rovnako ako dúfať v to, že jedného dňa poviem „ďakujem za všetko“ a Ty sa len usmeješ a na líce mi vlepíš sladkú pusu.

  • 4. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Keby som Ťa stratil

Marek Kopča

Keby som Ťa stratil

Keby som Ťa jedného dňa stratil, vravieval som vždy, šiel by som Ťa hľadať aj na koniec sveta. Nazrel by som v každý kút, zdvihol každý kameň. Žiadna sila by ťa nevedela skryť. Kráčal by som v Tvojich drobných stopách, z tvojich vlasov by som utkal niť.

  • 5. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Bol som šťastný takmer dva týždne

Marek Kopča

Bol som šťastný takmer dva týždne

Štvrtok 28.9. - Ako je možné, že som ju stretol práve vo vlaku? Každý boží deň cestujem do mesta autom, len dnes ráno mi záhadne nenaskočil motor. Náhoda? Osud? Sedela pri okne, po tvári jej stekali kvapky dažďa a rozmazaný mejkap. Alica.

  • 13. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Čo pre mňa znamenalo včerajšie déja vu?

Marek Kopča

Čo pre mňa znamenalo včerajšie déja vu?

Keď som včera kráčal ulicami, uličkami a námestiami Starého mesta, v dobrej nálade som si vychutnával hrejivé lúče slnka, osviežujúcu zmrzlinu a pohľad na sporo odeté slečny. Bolo horúco, vzduch sa chvel a ja som si užíval chvíľ voľna a nenúteného relaxu.

  • 26. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu