reklama

Byť single je vraj trendy

V rôznych plátkoch, ktoré sa štylizujú do pozície Biblie pre moderného muža, sa často píše, že byť single je dnes neskutočne „in“. Napokon, aj moji kamaráti ma už zopár dní posmeľujú, aby som napísal o tých krajších stránkach života nezadaného muža. Priznám sa, nie som na takýto štýl života zvyknutý, na druhej strane, prečo sa na vec nepozrieť aj z tej krajšej stránky?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (69)

Single dovolenka je božská

Jedna cestovná kancelária ponúka zájazdy špeciálne pre singles (nie, nejde o Thajsko). Destináciou je Maďarsko. 1-lôžková izba s prísteľkou (asi pre istotu), ubytovanie na 2-3 noci a množstvo zdravotných a wellness procedúr, vrátane exotických masáží. No nekúp to! Naposledy som vybíjal klin klinom. V Tatrách som si liečil zlomené srdce (seba)zničujúcimi túrami... Hm, tento rok skúsim možno to Maďarsko. 

Single má coolový byt

Na zahodenie nie sú ani tipy, ako si zariadiť skvelý single byt. Podľa poradcov z istého mienkotvorného denníka je nevyhnutnosťou kvalitné lôžko, jedálenský stôl so stoličkami, sedenie (vraj aj pre priateľov) a menšie stolíky, ktoré „vždy prídu vhod“. Mám pocit, že tak či tak sa počíta s občasnými návštevami, ktoré ocenia najmä to „kvalitné lôžko“. Jediné, čo mi chýba, je rada, kam uložím tony kníh, ktorých sa zo sentimentu nedokážem zbaviť... Aha, veď mám v byte kopec menších stolíkov. Bordel ako u chlapa, o ktorého domácnosť sa nestará ženská ruka – hotové kráľovstvo pozemské. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Single si užíva život

Iní odborníci nenechávajú nič na náhodu: Veď single život je predsa úžasný! Slobodnými či sklamanými ženami sa hmýri celé mesto, stačí vystrčiť hlavu z balkóna, nechať prefúknuť vlasy sviežim vetríkom, nahodiť pohľad sebavedomého, finančne zabezpečeného muža. Škoda len, že mám krátke vlasy a peniaze radšej investujem povedzme do mojej legendárnej knižnice, ako do štyroch rúnd mojita chichotajúcej sa pipenky. Ozaj, skúšali ste už baliť dievčatá na Petrarcu či Shakespeara? Na niektoré to zaberá, na iné (dobre, tak na väčšinu) nie. Každopádne, je to zábava a to predsa v živote singles ide, či nie? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Single dokáže užitočne tráviť čas 

Pýtate sa, ako to myslím? Tak, že každá minúta, ktorú investujem do seba a rozvíjania vlastných zlozvykov a nie do umrnčanej bábiky či vystresovanej hysterky, je výborne stráveným časom. A tak to riešim radikálne: v pondelok futbal, v utorok Kriminálka Miami, v stredu kino (v Auparku sú zľavy), vo štvrtok hokej, v piatok tenis, v sobotu zadymený a hulákajúci bar s bowlingom, v nedeľu zápasím s potrebou vstať z postele pred dvanástou a hodiť ponožky a prádlo do práčky. Keď si túto poslednú vetu čítam ešte raz, mám pocit, že vlastne na frajerku ani nemám čas. Bože, prečo si svet netvoril sedem dní?! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám sa skrátka fajn. Rozchod s mojou ex je vlastne tá najlepšia vec, aká sa mi mohla prihodiť. Jediné, či mi vŕta hlavou, je, prečo mám nepokojný spánok a z hlavy nedokážem vytesniť nádej, že jedného dňa stretnem tú, pre ktorú sa vzdám všetkých týchto úžasných vecí. Nateraz mi zostala len tá literatúra: zajtra totiž opäť vykročím „ako havran ošarpaný – do noci.“

Marek Kopča

Marek Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Uhryznutý diaľkami" a cestovaním. Syn, brat, kamarát, miles Christi neustále a s radosťou krížom-krážom blúdiaci vo svojom a v našom svete, plnom ľudí, príbehov a zázrakov. Zoznam autorových rubrík:  Svet, v ktorom žijemeMôj svetNechajte ma snívaťO láskePútnikov denníkNevyjasnené príbehyŠport a hryPolitikaKorešpondenciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu